Інструменти для віддаленої роботи

Війна, пандемія коронавируса, карантин в світі змусили багато компаній перенести роботу віддалено.

Однак зберегти продуктивність праці при різкому переході в онлайн-середовище дуже складно.

Тому зараз всі активно потребують якісних інструментах для створення комфортних умов праці на «відстані».

 

 

 

 

Тут ми створили добірку найбільш зручних і популярних інструментів для віддаленої роботи. І ми розбили їх на категорії:

• Комунікація, команда, конференції.
• Синхронізація і розміщення файлів.
• Планування завдань.
• Віддалений доступ до пристроїв.
• Безпека.

Комунікація, команда, конференції.

 

Slack
Slack – це корпоративний месенджер. Запущений в тестовому режимі в серпні 2013 року, публічний реліз відбувся 12 лютого 2014 року. У перший день тестування зареєструвалося 8 тисяч компаній. За даними компанії станом на червень 2015 року, Slack щодня використовують 1.1 мільйона користувачів. Slack став найбільш швидкозростаючим бізнес-додатком в історії.

Slack — це платформа для спілкування в команді, яка може замінити електронну пошту та допомогти вам і вашій команді спілкуватися за допомогою текстових повідомлень. Slack призначений для взаємодії між людьми, що працюють в інтернеті. Slack показав один з найшвидших темпів зростання і на це є ряд причин. Його основні переваги включають простоту використання, багато корисних інтеграцій, підхід dev-first, ботів, спільне використання коду тощо.

GoToMeeting
Онлайн-сервіс для веб-конференцій. Дозволяє проводити необмежену кількість зустрічей за фіксовану щомісячну плату: розсилати запрошення, показувати презентацію і співпрацювати над документами і додатками, записувати і відтворювати зустріч.

Синхронізувати і розміщувати файли.

AWS (Amazon)
Idealsoft пропонує вам послугу автоматичного резервного копіювання на AWS Cloud (Amazon) за допомогою подвійного шифрування даних – унікальний ключ, персоналізований для кожного користувача!

Перед тим, як придбати підписку на цю послугу, у вас є можливість безкоштовно протестувати можливості сервісу.

Важливо відзначити, що Amazon є одним з лідерів світового IT-ринку і входить в «п’ятірку FAANG» (Facebook, Amazon, Apple, Netflix і Google) і Microsoft. Що це означає для їхніх клієнтів? Висока надійність, продуманість рішень і їх клієнтоорієнтованість!

Резервне копіювання ваших даних у хмарі AWS гарантує, що ваша інформація буде повністю безпечною. Ви отримуєте хмарне сховище будь-якого необхідного розміру, доступ до спеціально розробленого програмного забезпечення – консолі для управління вашим сховищем з простим і зрозумілим інтерфейсом

Серед ключових технологічних функцій сервісу:
• Резервне копіювання в режимі реального часу (VSS) в режимі дедуплікації
• Блокування режиму передачі та відновлення даних.
• Автоматично відновлювати копіювання збереженого файлу в разі збою в Інтернеті з моменту його зупинки, включаючи відновлення бази даних.
• Зашифруйте джерело даних за допомогою спеціальної парольної фрази шифрування.
• Настроюваний контроль версій для файлу або папки, до 100 версій.
• Для видавців програмного забезпечення: інтеграція через API.

AOMEI Technology – Розробник програмного забезпечення, який спеціалізується на резервному копіюванні та відновленні, управлінні жорстким диском і розділами, а також передачі файлів даних у хмарі.

Idealsoft пропонує своїм партнерам спеціальні ціни на весь асортимент продукції AOMEI Technology:
Aomei Partition Assistant – це професійне і комплексне рішення для управління розділами жорсткого диска. Дозволяє створювати, видаляти, змінювати розмір, форматувати розділи жорсткого диска, об’єднувати, розділяти і переміщати їх (або копіювати), в тому числі на інший жорсткий диск або SSD.

AOMEI Backupper – забезпечує повну та надійну стратегію резервного копіювання та відновлення ПК для всіх версій Windows. Особливості: “клонування системи”, схема резервного копіювання, динамічне резервне копіювання диска, гетерогенне відновлення обладнання, об’єднання образів і т.д. Як рішення для аварійного відновлення допоможе швидко відновити втрачені дані і відновити систему.

AOMEI OneKey Recovery – інструмент для відновлення системних даних на ПК. Додаток AOMEI OneKey Recovery створює розділ відновлення з поточних налаштувань користувача, а значить, всі існуючі програми і настройки будуть збережені. Інструмент в основному використовує образ диска основного розділу Windows, який також збереже дані, що зберігаються в цьому розділі.

Віддалений доступ до пристроїв.

AnyDesk
AnyDesk – це програмний комплекс для віддаленого управління комп’ютерами, обміну файлами між керуючими і керованими машинами, відеозв’язку і веб-конференцій.

Paessler

Мережевий монітор PRTG – відстежуйте свою ІТ-інфраструктуру. PRTG цілодобово відстежує всю ІТ-інфраструктуру і попереджає вас про проблеми, перш ніж користувачі їх помітять. За допомогою PRTG ви можете контролювати всі аспекти своєї ІТ-інфраструктури, включаючи локальні мережі, глобальні мережі, сервери, веб-сайти, програми тощо.

Пульт дистанційного керування комп’ютером Supremo. Якщо ви шукаєте по-справжньому потужний і в той же час багатофункціональний інструмент, що забезпечує віддалений доступ до ПК і підтримку по інтернет-мережі, додаток Supremo – це те, що «прописав лікар».

Програма дає можливість підключити до одного комп’ютера відразу ряд користувачів, наприклад, разом переглядати фотографії або презентації. При цьому, завдяки використанню швидкого і багатостороннього протоколу передачі даних, процедура підключення до віддаленого ПК, захищеного брандмауером або працює в тандемі з роутером, відбувається без зайвих проблем.

Безпека.

Важливо! Переведення співробітників на віддалену роботу часто привертає увагу інтернет-зловмисників і може привести до зміни ландшафту загроз, що безпосередньо позначиться на кібербезпеці організацій.

Експерти виділили два основних ризики при переведенні співробітників на роботу поза офісом. По-перше, набагато більша кількість потенційно заражених пристроїв підключиться до інфраструктури компанії в результаті використання домашніх ПК і персональних гаджетів. По-друге, збільшиться кількість віддалених підключень до офісу, часто через незахищені мережі WiFi. Крім того, зросте і обсяг корпоративного трафіку, який необхідно зашифрувати, адже співробітники в будь-якому випадку будуть використовувати інструменти віддаленого доступу до корпоративної інфраструктури.