Pixologic

Набір інструментів для створення 3D-моделей для фільмів та ігор, графічного дизайну та ілюстрації.

 

Надає потужні інструменти для інтуїтивно зрозумілого та візуального керування цифровими зображеннями, інструменти для синтезу вражаючої двовимірної та тривимірної анімації.

ZBrush встановлює галузевий стандарт для цифрової скульптури. Його функції дозволяють використовувати настроювані пензлі для формування, текстури та фарбування віртуальної глини в середовищі реального часу, що забезпечує миттєвий зворотний зв’язок.

Коли ви використовуєте ZBrush, ви працюватимете з тими самими інструментами, які використовуються кіностудіями, розробниками ігор, майстрами іграшок/колекціонування, дизайнерами ювелірних виробів, автомобільними/авіаційними дизайнерами, ілюстраторами та художниками по всьому світу.

Pixologic ZBrush — ідеальний вибір для 3D-художника. Створюйте об’єкти будь-якої складності, розробляйте текстури та форми за допомогою широкого набору інструментів. Тепер навіть стандартний об’єкт може стати витвором мистецтва: все завдяки широким можливостям трансформації і спеціальній технології деталізації, щоб представити самий звичайний об’єкт в різних варіаціях.

Тепер будь-яка точка тривимірного об’єкта – це не просто набір координат. У Pixologic ZBrush є не тільки інформація про його розташування в просторі, але і про його орієнтацію, а також параметри матеріалу, який використовується для створення цього елемента моделі. Дизайнер може буквально «розфарбовувати» об’єкти, штрихуючи на заданій глибині.

Набридло вручну промальовувати всі тіні і відображення? Більше не потрібно турбуватися про це, ZBrush подбає про все самостійно.

Особливості ZBrush:

  • DynaMesh – модель, не турбуючись про сітчастий об’єкт; Використовуйте логічні операції зі збереженням топології моделі.
  • FiberMesh – створюйте 3D хутро, волосся та хутро, використовуйте спеціалізовані щітки з безліччю параметрів для фарбування таких об’єктів.
  • MicroMesh – робота над найдрібнішими деталями хутряних моделей.
  • Ліплення – створюйте дивовижні фігури зі стандартного сферичного об’єкта. Цей процес схожий на роботу зі справжнім матеріалом – змінюйте форму вихідної форми на свій розсуд: розтягуйте, мніть, експериментуйте з геометрією та матеріалами, вставляйте рухомі елементи (хочете кульку з миготливими очима?) та багато іншого. Все обмежується лише фантазією.
  • Поліруйте різні поверхні, надавайте їм різної геометричної форми, встановлюйте отвори там, де це необхідно, створюйте гладкі поверхні, використовуючи спеціальні візерунки.
  • Будь-який макет можна зберегти в спеціальній бібліотеці, що дозволить швидше створювати 3D-проекти та анімації.
  • Розділяйте об’єкти на певну кількість об’єктів, щоб створити надзвичайно складні деталі з регулюванням товщини стінок. Це необхідно при розробці проектів тривимірного друку.
  • Керуйте світлом і тінню за допомогою великого набору фільтрів BPR. Визначте ступінь затінення для різних матеріалів за допомогою параметра Cavity Mixer.
  • Додавайте найдрібніші деталі до об’єктів за допомогою інструментів «Альфа» та «Маска».
  • Легко деформуйте свої моделі за допомогою функцій Transpose Curve та UnClip.
  • Змінюйте орієнтацію маски, зменшуючи та розширюючи.
  • Відредагуйте топологічні параметри.
  • Експортуйте проекти у форматі JPEG з параметрами редагування, базових конфігурацій і попереднього перегляду.
  • Збережіть основні дані проекту та світлотіньові деталі. Переглядайте свою ілюстрацію з автоматичним вирівнюванням перспективи тощо.

Sculptris PRO

Динамічний робочий процес мозаїки, який дозволяє ігнорувати обмеження розподілу полігонів і просто ліпити! Sculptris Pro дозволяє почати з будь-якої фігури або моделі, незалежно від того, чи має вона десять багатокутників або десять тисяч. Абсолютно не потрібно турбуватися про наявність достатньої кількості полігонів для захоплення частин.

По суті, Sculptris Pro допомагає ліпити більш деталізованих персонажів, не замислюючись про роздільну здатність. Немає необхідності маскувати ділянки і ділити їх локально. Під час ліплення ви можете дійти до точки, коли розділите свою сітку або DynaMesh, коли вам потрібно отримати більше деталей. Це можна зробити, поки ви додаєте глину. Можливо, після того, як ви додали нову геометрію з деякими новими деформаторами. Або просто коли ви деталізуєте поверхню сітки.


Project Primitive

Унікальний деформатор, який пропонує новий спосіб поєднання кількох частин геометрії. Використовуйте кілька примітивів, щоб змінити форму сіті, вирізати її, побудувати з іншої сіті тощо.


Polygroupit

Абсолютно новий спосіб створення полігональних груп. PolygroupВін точно оцінює поверхню моделі в режимі реального часу, генеруючи інтелектуальні групи одним натисканням кнопки. Ви можете видаляти, додавати, копіювати та вставляти, і навіть використовувати PolyPaint.


Де купити? Для запитів щодо придбання звертайтесьтесь до нас


Exit mobile version