Zoho ManageEngine

Рішення для управління ІТ-ресурсами

 

 

  • Керування ідентифікацією та доступом
    Керуйте, регулюйте та захищайте цифрові посвідчення особи та привілейований доступ
  • Керування корпоративними послугами
    Розробка, автоматизація, надання та управління ІТ та бізнес-послугами
  • Наскрізне керування кінцевими точками та безпека
    Керуйте та захищайте настільні комп’ютери, сервери, ноутбуки, мобільні пристрої та веб-браузери
  • Управління ІТ-операціями
    Моніторинг мережі, серверів і програм і керування ними
  • Керування інформацією та подіями, пов’язаними з безпекою
    Захистіть свою мережу від кібератак і забезпечте відповідність вимогам
  • Розширена ІТ-аналітика

 


Керування ідентифікацією та доступом

Рішення для управління ідентифікацією та доступом (IAM) допомагають надійно керувати цифровими посвідченнями користувачів. ІАМ включає в себе три основні компоненти: ідентифікацію, аутентифікацію і авторизацію. Обмеження доступу до критично важливих для бізнесу ресурсів і захист даних допомагає ІТ-адміністраторам відстежувати зловживання привілейованим доступом. Рішення IAM захищають вашу організацію від порушень безпеки, налаштовуючи системні параметри для виявлення аномальної активності, яка в іншому випадку залишається непоміченою. Ці функції безпеки IAM допоможуть вам побудувати ефективну інфраструктуру безпеки

Управление удостоверениями и доступом пользователей, развертывание адаптивных систем многофакторной проверки подлинности, защита привилегированных учетных записей с помощью аналитики поведения пользователей и обеспечение соблюдения нормативных требований для гибридных сред с подключением Active Directory, Azure AD, Exchange, Microsoft 365 и др.

Керування службою Active Directory

  • ADManager Plus – керування службою Active Directory, Microsoft 365 і служба Exchange і звітування про них
  • ADAudit Plus – Зміни аудиту в режимі реального часу для Active Directory, файлів і серверів Windows
  • ADSelfService Plus – Паролі самообслуговування, багатофакторна аутентифікація (MFA) кінцевих точок, умовний доступ і корпоративний єдиний вхід (SSO)
  • Репортер Exchange Плюс – звітування, аудит і моніторинг для Exchange і гібридного Skype
  • RecoveryManager Plus – Резервне копіювання та відновлення для Active Directory, Microsoft 365 і Exchange

Управління ідентифікацією та адміністрування
Організуйте керування ідентифікацією користувачів і контроль доступу для моделі нульової довіри.

  • AD360 – Ідентифікація співробітників та управління доступом до гібридних екосистем (пакетне рішення)
  • M365 Manager Plus – керування, звітування та аудит для Microsoft 365
  • Identity Manager Plus – безпечний єдиний вхід для корпоративних програм

Керування привілейованим доступом
Контроль і забезпечення привілейованого доступу до критично важливих систем компанії.

  • PAM360 – Повний захист привілейованого доступу для підприємств (пакетне рішення)
  • Password Manager Pro – привілейоване керування паролями
  • Access Manager Plus – Управління безпечним віддаленим доступом і привілейованими сеансами
  • Key Manager Plus – Керування ключами SSH та сертифікатами SSL / TLS

 


 

Керування корпоративними послугами

  • Встановлюйте та підтримуйте відносини з клієнтами за допомогою безперебійних процесів управління послугами в організації та контекстної інтеграції з корпоративними програмами.
  • Підвищуйте продуктивність співробітників за допомогою настроюваного порталу самообслуговування і повного каталогу послуг.
  • Отримайте швидкий, візуальний огляд усіх своїх запитів і відстежуйте їх централізовано за допомогою системи керування квитками на основі Kanban.
  • Стандартизуйте надання послуг за допомогою візуальних робочих процесів і автоматизації на основі штучного інтелекту.
  • Отримайте єдине джерело достовірних даних про ІТ-інфраструктуру вашої організації за допомогою управління активами.
  • Створюйте унікальні плани підтримки та застосовуйте угоди про рівень обслуговування для кожної угоди про надання послуг.

 

Управління корпоративними та ІТ-послугами
Забезпечення узгодженості роботи співробітників з різних функціональних підрозділів компанії.

  • ServiceDesk Plus – Наскрізне управління корпоративними послугами (пакетне рішення)

Управління обслуговуванням клієнтів
Створіть централізований клієнтський портал з ефективним управлінням обліковими записами.

  • SupportCenter Plus – підтримка клієнтів із вбудованими бізнес-рахунками

Управління ІТ-активами
Централізувати та автоматизувати повний життєвий цикл ІТ-активів.

  • AssetExplorer – Управління ІТ-активами з вбудованою базою даних управління конфігурацією (CMDB)

 


 

Наскрізне керування кінцевими точками та безпека (UEMS)

Рішення UEMS забезпечує комплексну інтеграцію функцій керування пристроями та безпеки кінцевих точок. Це підвищує продуктивність співробітників без шкоди для безпеки даних.
Всі точки входу в корпоративні мережі постійно контролюються на предмет атак. Часто для відключення всієї мережі досить лише одного несанкціонованого пристрою, неконтрольованого браузера, шкідливого додатка або помилки конфігурації. Неможливо вручну відстежити всі ці лазівки в постійно зростаючій кількості кінцевих пристроїв, що складають вашу мережу, тому на допомогу приходить рішення UEMS.

 

Управління кінцевими точками
Автоматизуйте розгортання ОС, виправлення, управління мобільними пристроями та інші повсякденні завдання з управління активами.

  • Endpoint Central (колишня назва – Desktop Central) – комплексне керування кінцевими точками та безпека (пакетне рішення)
  • Mobile Device Manager Plus – комплексне управління мобільними пристроями
  • Patch Manager Plus – Автоматизоване управління патчами з підтримкою декількох ОС
  • Patch Connect Plus – Автоматичне виправлення стороннього ПО
  • OS Deployer – Створення і розгортання образів ОС
  • Remote Access Plus – Корпоративний віддалений доступ

Безпека кінцевих точок
Проактивно захищайте всі кінцеві точки і браузери від кібератак.

  • Vulnerability Manager Plus – Управління вразливостями компанії з акцентом на розстановку пріоритетів
  • Device Control Plus – запобігання втраті даних для периферійних пристроїв
  • Application Control Plus – виявлення програмного забезпечення та керування привілеями кінцевих точок
  • Browser Security Plus – Безпека та керування браузерами
  • Endpoint DLP Plus – розширений захист від втрати даних кінцевих точок

 


 

Управління ІТ-операціями

  • Отримайте повний огляд доступності та продуктивності вашої мережі, віртуальних або фізичних серверів і дисків.
  •  Стежити за продуктивністю хмарних додатків, контейнерів, баз даних, систем управління ресурсами підприємства, великих сховищ даних, а також додатків і веб-серверів.
  •  Виконайте наскрізний моніторинг додатків з діагностикою на рівні коду для додатків Java, .NET, Ruby on Rails, Node.js, .NET Core і PHP.
  •  Отримуйте видимість у режимі реального часу пропускної здатності, аналізуйте споживання трафіку та відповідно плануйте майбутні потреби в пропускній здатності.
  •  Аналізуйте активність та використання VPN, визначайте високе споживання трафіку, відстежуйте цільові URL-адреси та блокуйте небажаний трафік.
  •  Блокуйте шкідливий трафік і відстежуйте вхідний і вихідний трафік, ретельно перевіряючи шаблони трафіку протягом певного періоду часу.
  •  Керуйте змінами конфігурації мережі та резервними копіями, щоб запобігти збоям у мережі та зменшити час простою пристрою.
  •  Керуйте IP-адресами та портами комутаторів, виявляйте та блокуйте шахрайські пристрої, а також усувайте несправності всіх мережевих пристроїв.
  •  Керуйте правилами, журналами, політиками та конфігураціями брандмауера, щоб зміцнити мережу та уникнути мережевих атак.

 

Моніторинг продуктивності мережі та сервера
Керуйте та оптимізуйте продуктивність мережі, сервера та додатків.

  • OpManager Plus – Комплексне управління мережею, сервером і додатками (пакетне рішення)
  • OpManager – Моніторинг продуктивності мережі
  • NetFlow Analyzer – Моніторинг пропускної здатності та аналіз трафіку
  • Network Configuration Manager – зміна мережі і управління конфігурацією
  • Firewall Analyzer – керування правилами, конфігурацією та журналами брандмауера
  • OpUtils – Управління IP-адресами та портами комутаторів

Моніторинг продуктивності додатків
Відстежуйте продуктивність додатків, керуйте і усувайте несправності.

  • Applications Manager – Моніторинг продуктивності серверів і додатків
  • Site24x7 – Комплексний моніторинг для ІТ-адміністраторів, DevOps і SRE

Управління ІТ-інцидентами
Отримуйте миттєві сповіщення про критичні інциденти та надавайте оновлення статусу в режимі реального часу.

  • Site24x7 StatusIQ – Сторінки статусу для статусу в режимі реального часу та сповіщень про інциденти

 


 

Керування інформацією та подіями, пов’язаними з безпекою (SIEM)

Рішення SIEM захищає вашу корпоративну мережу від кібератак та інсайдерських загроз. Він збирає та аналізує дані безпеки, згенеровані вашими пристроями, у режимі реального часу, своєчасно попереджаючи вас про вразливості, ознаки злому та будь-яку підозрілу активність.

 

SIEM – виявляти, розслідувати та нейтралізувати загрози безпеці.

  • Log360 – Інтегрований SIEM з розширеним аналізом загроз та аналізом поведінки користувачів і об’єктів (UEBA) на основі машинного навчання

Керування журналами та відповідністю вимогам
Надайте більш детальний огляд даних про події, пов’язані з безпекою, і відповідності вимогам.

  • EventLog Analyzer – Комплексне ведення журналу та управління відповідністю вимогам в ІТ
  • Firewall Analyzer – керування правилами, конфігурацією та журналами брандмауера

Аудит безпеки
Проведіть аудит Active Directory, хмарних платформ і файлів, щоб підвищити безпеку.

  • ADAudit Plus – Зміни аудиту в режимі реального часу для Active Directory, файлів і серверів Windows
  • SharePoint Manager Plus – звітування та аудит SharePoint
  • M365 Security Plus – Microsoft 365 Security
  • Cloud Security Plus – моніторинг та аналітика безпеки хмарних сервісів
  • DataSecurity Plus – Аудит файлів, запобігання витоку даних і оцінка ризиків даних
  • FileAnalysis – Аналіз безпеки і зберігання файлів

 


 

Рішення для ІТ-аналітики

Сучасним ІТ-фахівцям потрібна не стандартна аналітика, а спеціалізоване рішення, яке може отримати цінну інформацію з розрізнених даних про ІТ-ресурси. Їм потрібне аналітичне рішення, в якому технології машинного навчання та штучного інтелекту об’єднуються для виявлення закономірностей в ІТ-даних та застосування їх до існуючих проблем. Їм потрібна прогностична інформація — не тільки для проактивного обслуговування інфраструктури, але й для передбачення можливостей та проактивного передбачення проблем.

 

ІТ-аналітика
Підключайтеся до ІТ-додатків і візуалізуйте всі аспекти вашої ІТ-інфраструктури.

  • Analytics Plus – ІТ-аналітика на основі штучного інтелекту для підприємств

Где купить? По вопросам приобретения обращайтесь к нам