RizomUV (раніше Unfold 3D) – графічний редактор для розрахунку автоматичного сканування UV-координат

 

 

Сумісний з Maya, 3DS Max, Cinema4D, Softimage, Houdini, Modo, ZBrush, Rhino. Це повнофункціональний додаток UV-розгортання, з функціями, що перевершують більшість пропозицій, які зараз є на ринку, призначені для індустрії комп’ютерної графіки, від інді-кадрів до ігор, в які ви грали, або фільмів, які ви бачили.

Сила RizomUV полягає в тому, що він розрахований на швидкість робочого процесу. Графічний об’єкт може бути розгорнутий за лічені секунди, упакований у секунди, оптимізований за лічені секунди, тим самим скорочуючи години, які ви витрачаєте на UV-розгортання в інших додатках, до хвилин.

RizomUV надає набір функцій для редагування координат і регулювання симетрії моделі. Рішення засноване на ефективних методах послідовного моделювання поверхневих координат, завдяки чому виходять проекції з найменшими спотвореннями.

(Для довідки: UV –перетворення або розгортання в тривимірній графіці (англ.  UV map) відповідність координат на поверхні тривимірного обєкта (X, Y, Z) і координатами на текстурі (U, V). Значення U і V зазвичай варіюються від 0 до 1. Розгортка може бути побудована як вручну, так і автоматично).

RizomUV VS і RS є окремими додатками для розгортання 3D-моделі з подальшим пакуванням результату.
Дві версії програмного забезпечення мають схожі функції, однак, в той час як VS створена для ігор і візуальних ефектів, RS призначена для роботи з дизайном продукту і працює в нормалізованому просторі без ультрафіолетового випромінювання, дотримуючись розмірів оригінальної моделі.

Головною зміною в останній версії RizomUV є заміна старої автоматизованої програмної системи Autofit на двоетапний процес.

Користувачі можуть встановити режим масштабування та коефіцієнт масштабування для деталей UV перед виконанням автоматичного пакування.

Розробник описує систему як більш настроювану, ніж Autofit, відзначаючи, що вона дає кращі результати в певних моментах роботи LOD і робочих процесах UDIMM.

Панель «Острови та групи» також було перероблено для створення та керування групами UV або виділених геометричних фрагментів, що тепер надає дуже затребувану опцію для створення груп співпраці.
Також можна масштабувати вміст групи, перетягуючи кадр навколо неї.