Платформа клієнтської підтримки:
всі канали комунікації в одному інтерфейсі

 

 

  • Для продажів

  • Для бездоганного сервісу


  • Зменьшуйте витрати бізнесу та підвищуйте якість обслуговування
Автоматизація підтримки клієнтів знижує витрати та звільняє час вашої команди. Підключайте масові розсилки та перетворюйте контакт-центр на джерело прибутку, забезпечивши швидкий зв’язок із клієнтами.
  • Не втрачайте жодного звернення – всі канали в одному інтерфейсі
Жоден клієнт не залишиться без уваги! Усі звернення потрапляють в один інтерфейс для зручної та швидкої обробки. Клієнту не зручно в чаті? Перетелефонуйте або надішліть лист в один клік!
  • Будьте на крок попереду! NovaTalks швидко адаптується до змін
Платформа підтримки клієнтів легко адаптується до ваших потреб і ринкових трендів: сучасні оновлення, кастомні рішення та швидке масштабування під будь-який розмір контакт-центру.

 

 

Отримайте інтеграцію різних каналів комунікації в межах єдиної системи NovaTalks

 

  • Месенджери – 80% клієнтів обирають підтримку в месенджерах! Це швидко, зручно і без витрат для звернень із-за кордону.
  • Дзвінки – Голосовий контакт цінний. Особливо коли незручно переписуватися або потрібно оперативно обговорити важливе питання.
  • Online-chat – Швидкий зв’язок на сайті для клієнтської підтримки онлайн у реальному часі.
  • E-mail – Незамінний канал для формальних запитань, надсилання документів та отримання пропозицій.

  • Інтуїтивний інтерфейс
  • Big Data Аналітика
  • АІ
  • Масові розсилки

 

Контакт-центр NovaTalks — ваш інструмент для продажів та бездоганного сервісу!

 

Залишайтеся на зв’язку 24/7 Надавайте бездоганний
клієнтський сервіс
Ефективно працюйте
з даними
Налаштуйте чат-боти та автоматичні відповіді для цілодобової підтримки клієнтів. Використовуйте всі можливості AI, щоб забезпечити найвищий рівень обслуговування. Дані клієнтів та історія їхніх звернень зберігаються на платформі. Використовуйте сегментацію та присвоюйте теги, аби надати персоналізований сервіс. NovaTalks зберігає та аналізує важливу інформацію за допомогою BI-системи й текстової аналітики. Отримуйте цінні інсайти та налагоджуйте продажі й сервіс.

 

Чат-боти – Створюйте власних чат-ботів для підтримки клієнтів під кожен канал!

  • За допомогою простого конструктора ви легко налаштуєте власний багатомовний бот, який працюватиме 24/7, знижуючи навантаження на агентів.
  • Використовуйте всі можливості AI, логіку старту та позаробочого часу для плавного переходу від бота до живого агента.
  • Забезпечте якісне обслуговування навіть у складних ситуаціях. Дізнайтеся більше про налаштування та можливості нашого чат-бота тут.

Телефонія в NovaTalks: автоматизація та контроль звернень.

  • NovaTalks забезпечує все для автоматизації звернень клієнтів: від голосового меню до оцінки якості.
  • Гнучко налаштуйте розподіл чатів та дзвінків, які агент може опрацьовувати одночасно.
  • Використовуйте функцію утримання, переводьте клієнта на інший відділ чи агента або здійснюйте консультаційний дзвінок у межах наявної розмови.
  • Контролюйте якість обслуговування із записами розмов і легко передзвонюйте клієнт

Масові розсилки з можливістю персоналізації!

  • Автоматизовані масові розсилки — зручний спосіб підтримувати ефективну комунікацію з вашими клієнтами.
  • Фільтруйте аудиторію за тегами, атрибутами чи деталями контакту. Легко надсилайте персоналізовані пропозиції, нагадування, новини та акції кожному клієнту. А завдяки автоматичним тригерам максимально використайте всі шанси та аргументи, щоб спонукати клієнта до дії.
  • Автоматичні розсилки підтримуються для електронної пошти, месенджерів і соцмереж, тож важлива інформація точно не залишиться непоміченою

Автоматизація з AI: менше турбот для команди, більше результату

  • Пропонуємо набір AI-інструментів для покращення комунікації та якості обслуговування. Ваш агент отримує допомогу в реальному часі: виправлення помилок, переклад на будь-яку мову, зміна тону розмови або підсумок розмови — усе це завдяки AI-асистенту.
  • Автоматична оцінка якості оцінює емоції клієнта, перевіряє відповідність скриптам та аналізує загальну ефективність. Тож ви завжди знаєте, як добре працює ваш контакт-центр

Звітність – Ефективність під контролем! Бізнес-аналітика в реальному часі.

  • Побачте ефективність свого бізнесу, як на долоні! Налаштовуйте звіти під свої потреби: обирайте потрібні показники та групуйте за зручними інтервалами.
  • Підключайте BI-систему з уже готовими дашбордами й швидко оцінюйте все важливе: загальну ефективність у контакт-центрі, продуктивність агентів, якість обслуговування (CSAT) — усе, що варте вашої уваги!

Текстова аналітика – Перетворіть звернення в безцінні дані з потужною текстовою аналітикою!

  • Відчуйте всю силу текстової аналітики від NovaTalks! Тепер ви можете автоматично виділяти важливу інформацію зі звернень клієнтів, перетворюючи терабайти даних на ключові інсайти для вашого бізнесу
  • Текстова аналітика швидко проаналізує всі звернення та метадані, залишаючи вам лише висновки та рішення для покращення показників контакт-центру.
  • Це ваш шанс виявити процеси, які потребують коригування, та прокласти шлях до покращення!

 

Інтегруйте NovaTalks із наявними інструментами та додатками

 

Не гайте часу на ручне введення даних — автоматизуйте взаємодію між різними інструментами та отримуйте максимум із кожної комунікації.

 

Переваги користування сервісом NovaTalks

 

АІ автоматична оцінка якості Наявність моб. застосунку
АІ автоматична оцінка якості аналізує 100% діалогів, тоді як менеджер може охопити максимум 5%. Завдяки цьому ви можете оцінити загальну картину, а ваші фахівці можуть зосередитися лише на діалогах, які потребують уваги Залишайтеся на зв’язку в будь-який час та в будь-якому місці! Зручний мобільний застосунок NovaTalks дає змогу керувати комунікаціями безпосередньо з вашого смартфона!
Персональна підтримка клієнтів Можливість кастомних доопрацювань
Ми знаємо, наскільки важливе для вас швидке реагування! Тому кожен клієнт має персонального менеджера, який завжди на звʼязку й готовий вирішити будь-яке питання Ваш бізнес має свої особливості, і наша платформа готова їх підтримати. Замовляйте кастомні доопрацювання, щоб створити рішення, яке максимально відповідає вашим потребам!

 

Платформа клієнтської підтримки NovaTalks буде корисною для різних типів бізнесу

 

 

  • Контакт-центри
  • E-commerce
  • Ритейл
  • Служби підтримки
  • Банки
  • Промисловість
  • Оператори звʼязку
  • Страхові компанії
  • Логістичні компанії
  • Онлайн-школи
  • Клініки
  • Та інші