Платформа клієнтської підтримки:
всі канали комунікації в одному інтерфейсі
-
Для продажів
-
Для бездоганного сервісу
|
Автоматизація підтримки клієнтів знижує витрати та звільняє час вашої команди. Підключайте масові розсилки та перетворюйте контакт-центр на джерело прибутку, забезпечивши швидкий зв’язок із клієнтами. |
|
Жоден клієнт не залишиться без уваги! Усі звернення потрапляють в один інтерфейс для зручної та швидкої обробки. Клієнту не зручно в чаті? Перетелефонуйте або надішліть лист в один клік! |
|
Платформа підтримки клієнтів легко адаптується до ваших потреб і ринкових трендів: сучасні оновлення, кастомні рішення та швидке масштабування під будь-який розмір контакт-центру. |
Отримайте інтеграцію різних каналів комунікації в межах єдиної системи NovaTalks
- Месенджери – 80% клієнтів обирають підтримку в месенджерах! Це швидко, зручно і без витрат для звернень із-за кордону.
- Дзвінки – Голосовий контакт цінний. Особливо коли незручно переписуватися або потрібно оперативно обговорити важливе питання.
- Online-chat – Швидкий зв’язок на сайті для клієнтської підтримки онлайн у реальному часі.
- E-mail – Незамінний канал для формальних запитань, надсилання документів та отримання пропозицій.
- Інтуїтивний інтерфейс
- Big Data Аналітика
- АІ
- Масові розсилки
Контакт-центр NovaTalks — ваш інструмент для продажів та бездоганного сервісу!
Залишайтеся на зв’язку 24/7 | Надавайте бездоганний клієнтський сервіс |
Ефективно працюйте з даними |
Налаштуйте чат-боти та автоматичні відповіді для цілодобової підтримки клієнтів. Використовуйте всі можливості AI, щоб забезпечити найвищий рівень обслуговування. | Дані клієнтів та історія їхніх звернень зберігаються на платформі. Використовуйте сегментацію та присвоюйте теги, аби надати персоналізований сервіс. | NovaTalks зберігає та аналізує важливу інформацію за допомогою BI-системи й текстової аналітики. Отримуйте цінні інсайти та налагоджуйте продажі й сервіс. |
Чат-боти – Створюйте власних чат-ботів для підтримки клієнтів під кожен канал!
- За допомогою простого конструктора ви легко налаштуєте власний багатомовний бот, який працюватиме 24/7, знижуючи навантаження на агентів.
- Використовуйте всі можливості AI, логіку старту та позаробочого часу для плавного переходу від бота до живого агента.
- Забезпечте якісне обслуговування навіть у складних ситуаціях. Дізнайтеся більше про налаштування та можливості нашого чат-бота тут.
Телефонія в NovaTalks: автоматизація та контроль звернень.
- NovaTalks забезпечує все для автоматизації звернень клієнтів: від голосового меню до оцінки якості.
- Гнучко налаштуйте розподіл чатів та дзвінків, які агент може опрацьовувати одночасно.
- Використовуйте функцію утримання, переводьте клієнта на інший відділ чи агента або здійснюйте консультаційний дзвінок у межах наявної розмови.
- Контролюйте якість обслуговування із записами розмов і легко передзвонюйте клієнт
Масові розсилки з можливістю персоналізації!
- Автоматизовані масові розсилки — зручний спосіб підтримувати ефективну комунікацію з вашими клієнтами.
- Фільтруйте аудиторію за тегами, атрибутами чи деталями контакту. Легко надсилайте персоналізовані пропозиції, нагадування, новини та акції кожному клієнту. А завдяки автоматичним тригерам максимально використайте всі шанси та аргументи, щоб спонукати клієнта до дії.
- Автоматичні розсилки підтримуються для електронної пошти, месенджерів і соцмереж, тож важлива інформація точно не залишиться непоміченою
Автоматизація з AI: менше турбот для команди, більше результату
- Пропонуємо набір AI-інструментів для покращення комунікації та якості обслуговування. Ваш агент отримує допомогу в реальному часі: виправлення помилок, переклад на будь-яку мову, зміна тону розмови або підсумок розмови — усе це завдяки AI-асистенту.
- Автоматична оцінка якості оцінює емоції клієнта, перевіряє відповідність скриптам та аналізує загальну ефективність. Тож ви завжди знаєте, як добре працює ваш контакт-центр
Звітність – Ефективність під контролем! Бізнес-аналітика в реальному часі.
- Побачте ефективність свого бізнесу, як на долоні! Налаштовуйте звіти під свої потреби: обирайте потрібні показники та групуйте за зручними інтервалами.
- Підключайте BI-систему з уже готовими дашбордами й швидко оцінюйте все важливе: загальну ефективність у контакт-центрі, продуктивність агентів, якість обслуговування (CSAT) — усе, що варте вашої уваги!
Текстова аналітика – Перетворіть звернення в безцінні дані з потужною текстовою аналітикою!
- Відчуйте всю силу текстової аналітики від NovaTalks! Тепер ви можете автоматично виділяти важливу інформацію зі звернень клієнтів, перетворюючи терабайти даних на ключові інсайти для вашого бізнесу
- Текстова аналітика швидко проаналізує всі звернення та метадані, залишаючи вам лише висновки та рішення для покращення показників контакт-центру.
- Це ваш шанс виявити процеси, які потребують коригування, та прокласти шлях до покращення!
Інтегруйте NovaTalks із наявними інструментами та додатками
Не гайте часу на ручне введення даних — автоматизуйте взаємодію між різними інструментами та отримуйте максимум із кожної комунікації.
Переваги користування сервісом NovaTalks
АІ автоматична оцінка якості | Наявність моб. застосунку |
АІ автоматична оцінка якості аналізує 100% діалогів, тоді як менеджер може охопити максимум 5%. Завдяки цьому ви можете оцінити загальну картину, а ваші фахівці можуть зосередитися лише на діалогах, які потребують уваги | Залишайтеся на зв’язку в будь-який час та в будь-якому місці! Зручний мобільний застосунок NovaTalks дає змогу керувати комунікаціями безпосередньо з вашого смартфона! |
Персональна підтримка клієнтів | Можливість кастомних доопрацювань |
Ми знаємо, наскільки важливе для вас швидке реагування! Тому кожен клієнт має персонального менеджера, який завжди на звʼязку й готовий вирішити будь-яке питання | Ваш бізнес має свої особливості, і наша платформа готова їх підтримати. Замовляйте кастомні доопрацювання, щоб створити рішення, яке максимально відповідає вашим потребам! |
Платформа клієнтської підтримки NovaTalks буде корисною для різних типів бізнесу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|