Програмне забезпечення для створення високоякісних текстур і 3D-ефектів.
Визнано стандартом у виробництві комп’ютерних ігор, VFX (візуальні ефекти під час завершального оброблення), дизайні та архітектурі.
Substance Painter – програмне забезпечення для малювання в 3D з можливістю створювати різноманітні PBR текстури та візуалізувати зображення. Substance Painter дає змогу реалізувати практично будь-які ідеї завдяки безпрецедентній швидкості, гнучкості та якості візуалізації. Цей додаток використовують усі: від розробників інді-ігор до відомих студій, що створюють ААА-проекти, від студій Visual Effects до Feature Animation. Програма підтримує Linux, експорт 8K, управління кольором, управління UDIM і API Scripting, що спрощує інтеграцію Substance Painter в рабочие процессы VFX.
Substance Designer – програмне забезпечення, що дає змогу створювати реалістичні матеріали та текстури, редагуючи текстурні сети або шляхом обробки сканів. У Substance Designer використовується зручна для користувачів система вузлів. Швидкі алгоритми дають змогу створювати матеріали майже миттєво.
Інші продукти Allegorithmic:
Substance B2M (Bitmap2Material) генератор текстур з одного зображення. Найпотужніший інструмент, за допомогою якого можна сформувати високоякісні матеріали з необхідних растрових зображень прямо в DCC-інструменті або ігровому рушії.
Substance Source – постійно оновлювана бібліотека з більш ніж 1500 текстур, у якій можна знайти фізично-коректні, настроювані матеріали високої роздільної здатності для створення своїх об’єктів.
Substance Player дає змогу переглядати текстури, створені Вами і готові, що входять до пакета. Програма підтримує величезну кількість графічних форматів імпорту та експорту зображень для подальшої їх обробки.
Де купити? З питань придбання звертайтеся до нас