Фахівці Idealsoft завжди готові допомогти партнерам, надаючи всебічну техніко-економічну експертизу. Ми супроводжуємо наших партнерів на всіх етапах співпраці.
Продуктовий портфель Idealsoft складається з різноманітних товарів різних брендів.
Співробітники нашої компанії допоможуть підібрати найбільш оптимальні з можливих рішень, оптимізувати вартість і терміни поставки. Крім того, ми допомагаємо нашим партнерам у підготовці інформації для участі в тендерах, а також у взаємодії з виробниками.
Безкоштовна базова підтримка *
Всі партнери Idealsoft мають можливість безкоштовно проконсультувати фахівців компанії з питань покупки, ліцензування та активації програмних продуктів:
- Запит цінової пропозиції
- Отримання ліцензій/ключів
- Отримання розповсюдження програмного забезпечення
- Проблеми з активацією програмного забезпечення
- Післяпродажні консультації
*Проблеми з встановленням програмного забезпечення не включаються в базову підтримку
Для окремих продуктових лінійок наші технічні фахівці проводять передпроектні консультації з підбору технологій і обладнання для партнерів і їх клієнтів, допомагають в розробці проектів з нуля, а також проводять комплексну експертизу проектів.
Порядок надання послуг:
- Час надання базових послуг технічної підтримки: робочі дні, 10:00 – 18:00 за київським часом
- Максимальний час відповіді на заявку: 24 години
- Підтримуване програмне забезпечення: придбано в Idealsoft
- Вартість послуг: входить у вартість виробу
Всі питання і запити можна адресувати вашим менеджерам з продажу, які є вашим гідом по Idealsoft.
Як отримати техпідтримку:
-
- Заповніть форму зворотного зв’язку
- Задати питання по електронній пошті
- Виклик company.com