Партнерська підтримка

Фахівці Idealsoft завжди готові допомогти партнерам, надаючи всебічну техніко-економічну експертизу. Ми супроводжуємо наших партнерів на всіх етапах співпраці.

Продуктовий портфель Idealsoft складається з різноманітних товарів різних брендів.

Співробітники нашої компанії допоможуть підібрати найбільш оптимальні з можливих рішень, оптимізувати вартість і терміни поставки. Крім того, ми допомагаємо нашим партнерам у підготовці інформації для участі в тендерах, а також у взаємодії з виробниками.

Безкоштовна базова підтримка *

Всі партнери Idealsoft мають можливість безкоштовно проконсультувати фахівців компанії з питань покупки, ліцензування та активації програмних продуктів:

  • Запит цінової пропозиції
  • Отримання ліцензій/ключів
  • Отримання розповсюдження програмного забезпечення
  • Проблеми з активацією програмного забезпечення
  • Післяпродажні консультації

*Проблеми з встановленням програмного забезпечення не включаються в базову підтримку

Для окремих продуктових лінійок наші технічні фахівці проводять передпроектні консультації з підбору технологій і обладнання для партнерів і їх клієнтів, допомагають в розробці проектів з нуля, а також проводять комплексну експертизу проектів.

Порядок надання послуг:

  • Час надання базових послуг технічної підтримки: робочі дні, 10:00 – 18:00 за київським часом
  • Максимальний час відповіді на заявку: 24 години
  • Підтримуване програмне забезпечення: придбано в Idealsoft
  • Вартість послуг: входить у вартість виробу

Всі питання і запити можна адресувати вашим менеджерам з продажу, які є вашим гідом по Idealsoft.

Як отримати техпідтримку:

    1. Заповніть форму зворотного зв’язку
    2. Задати питання по електронній пошті
    3. Виклик company.com