Omilia – голосова система для інтелектуального розпізнавання природної мови

 

 

Голосова система для інтелектуального розпізнавання природної мови Omilia на базі платформи Omilia DiaManT використовує алгоритми, засновані на роботі нейронних мереж, що дозволяє досягти розуміння запитів клієнтів на людському рівні.

У системі інтелектуального розпізнавання голосу Омілії під час обслуговування клієнтів виникає лише одне відкрите питання про те, яка інформація його цікавить. Надалі він сприймає відповіді передплатників у вільній формі з точністю понад 95% і веде живий неструктурований діалог, кажуть розробники.

Телефонна розмова, незважаючи на наявність альтернативних способів зв’язку, продовжує залишатися основним каналом звернень для клієнтів. Розвиток технологій дозволяє поступово замінити агентів в контакт-центрах чат-ботами, навченими відповідати на найбільш поширені питання клієнтів.

У сучасному світі ринок чат-ботів, що підтримують технологію розуміння природної мови (NLU), почав значно зростати в 2018 році. Від розпізнавання окремих слів голосові системи переходять до розуміння будь-якого запиту: з’явилися інтелектуальні помічники, в яких в першу чергу зацікавлені банки, фінансові та страхові компанії, а також роздрібні торговці – багато хто з них вже впровадили мовні технології спілкування з клієнтами.

Крім того, спостерігається зростання попиту на системи на основі ШІ в державному секторі і ряді інших галузей.

За прогнозами експертів, до 2021 року наявність інтелектуального помічника стане нормою для більшості інтернет-сервісів, а до кінця 2023 року обсяг вітчизняного ринку розмовного ШІ, чат-ботів і інтелектуальних помічників досягне $350 млрд.