Новини від AnyDesk (жовтень 2024)
Категорія: AnyDesk , Всі новини
Ми раді поділитися деякими важливими оновленнями щодо пропозиції AnyDesk Ultimate License та нещодавніми покращеннями, які допоможуть вам досягти успіху в бізнесі.
Повна ліцензія: Найкраще з двох світів
Ліцензія AnyDesk продовжує пропонувати найбільш гнучке та надійне рішення Ultimate License для клієнтів. Незалежно від того, чи віддають вони перевагу хмарному або локальному розгортанню, AnyDesk гарантує, що вони отримають вигоду від провідного в галузі рішення для віддалених робочих столів. Ця ліцензія ідеально підходить для підприємств, які прагнуть максимальної продуктивності, безпеки та масштабованості.
В рамках постійного прагнення надавати високоякісні рішення, AnyDesk скоригував ціни, щоб зробити їх ще більш конкурентоспроможними для корпоративного сектору. Для отримання більш детальної інформації ми рекомендуємо до дистриб’ютора AnyDesk – компанії Ідеалсофт.
Представляємо нове доповнення: Remote Worker Single Named User (іменна ліцензія, що прив’язується до конкретного користувача)
Це нове доповнення підвищує конкурентну перевагу в проектах, які поєднують віддалену підтримку зі сценаріями віддаленої роботи. Пропонуючи більш гнучке рішення, адаптоване до індивідуальних користувачів, AnyDesk може краще задовольнити зростаючий попит на персоналізовані можливості віддаленої роботи.
Зверніть увагу, що надбудову Remote Worker Bundle буде поступово виведено з експлуатації. Однак будь-які поточні або майбутні проекти, які покладаються на цей пакет, залишатимуться повністю підтримуваними та захищеними, забезпечуючи плавний перехід та безперервність обслуговування.
Можливості AnyDesk Ultimate
- Підтримка всіх ОС, включно мобільних пристроїв Android та iOS
- 2000 керованих пристроїв (доступний додатковий модуль)
- Переключення керуванням під час сеансу
- Передача файлів
- Віддалене перезавантаження
- Віддалений друк
- TCP-тунелювання (із зареєстрованим обліковим записом)
- Wake-On-LAN
- Адміністрування та налаштування
- Динамічна конфігурація клієнта
- Користувацький псевдонім
- Кастомний клієнт
- Кастомний брендинг
- REST API
- Необмежена кількість адресних книг та записів
- Запис сеансів
- Ведення журналу сеансів
- Двофакторна автентифікація
- Запам’ятовування параметрів сеансу
- Єдиний вхід (SSO)
- Керування користувачами
- Текстовий чат
- Дошка для доповідей
- Довідковий центр та активна технічна підтримка (тікет, чат, телефон)
- Власний менеджер по роботі з клієнтами